اخبار و مقالات

لوازم دکوری در تبریز

لوازم دکوری در تبریز

لوازم دکوری در تبریز

لوازم دکوری در تبریز وسایل و اشیایی که در کنار تجهیزات اساسی دکور قرار می‌ گیرند، معمولاً به منظور زیبایی بخشیدن به محیط و تسهیل عملکرد دیگر وسایل و یا محافظت از آن‌ ها استفاده می‌ شوند. به عنوان مثال، استندهای گلدان فضایی را برای نگهداری گلدان‌ های مختلف در اتاق فراهم می‌ کنند. این استندها با طراحی و اشکال زینتی خود، علاوه بر جلوه جذابیتی که به محیط می‌ بخشند، به نگهداری گلدان‌ ها کمک می‌ کنند.

خرید لوازم دکوری در چه جایی بکار می روند

برای بررسی دقیق تر وسایل دکوری، محیط منزل را بخش بندی می نماییم و در حد توان برای هر قسمت به معرفی لوازم مربوطه می پردازیم. مشخص است که در هر محیط بسته به شکل، رنگ و اندازه وسایل اصلی، بایستی لوازم دکوری در تبریز مناسب انتخاب شود. توجه نمایید که این وسایل باید به طور کامل در خدمت دکوراسیون باشند. زیاده روی در بکارگیری تجهیزات تزیینی، ضمن ایجاد خستگی و القای حس آشفتگی، موجب شلوغ شدن محیط و کم شدن جلوه دیگر وسایل می شود.

لوازم دکوری پذیرایی در تبریز

سالن پذیرایی اغلب آراسته ترین و جذاب ترین بخش هر خانه می باشد به اینن علت که محل گردهمایی اعضای خانواده و مهمانها است. هماهنگی اسباب و اثاثیه این بخش و چیدمان مناسب آن ها، به منظور جلب توجه مهمان و القای حس صمیمیت و راحتی در افراد خیلی موثر می باشد.
میز نوشیدنی از جمله وسایل دکوری کاربردی می باشد که در کنار میز اصلی مبلمان، جهت افزایش فضای پذیرایی و قرار دادن فنجان چای، قهوه، شربت و امثال اینها مورد استفتده قرار می گیرد. بیشتر از هر چیز هماهنگی رنگ و طرح این میز بایستی مد نظر باشد.

کنسول آینه، یکی از لوازم خانگی است که باید با سبک و مبلمان منزل هماهنگ شود. می‌توان آن را به صورت مدرن و استیل یا چوبی و سلطنتی انتخاب کرد و نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد. قفسه کتاب، یک قطعه مبلمان است که امکان استفاده از کتب ارزشمند ادبی و داستانی را در دورهمی‌ های خانوادگی فراهم می‌کند. همچنین، حضور چندین کتاب در محیط، شوق مطالعه و کتاب‌خوانی را در افراد افزایش می‌ دهد.

تزیینات نوری مانند لوستر، آباژور، چراغ مطالعه و چراغ‌های دیواری، برای تمرکز نور بر روی تابلو، قاب عکس و تشدید نور در محل نشیمن استفاده می‌شوند. رنگبندی این لوازم دکوری و نیز نور خود، تأثیر قابل توجهی در ایجاد دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون‌های مختلف کلاسیک، مدرن، اشرافی، هنری و غیره دارد.

خرید لوازم دکوری

وجود گل و گیاه در هر محلی، حس طراوت و شادابی را به افراد منتقل می کنانتقال می دهد. گلدان یکی از جذاب ترین لوازم دکوری در تبریز در سالن پذیرایی می باشد که علاوه بر گل هایی که در آن قرار می گیرد، جنس و شکل خود گلدان هم در زیبایی محیط موثر است.
همچنین نمایان گر سلیقه و نوع تفکر میزبان می باشد.
آینه و شمعدان مظهر صداقت و روشنایی در فرهنگ ما هستند. از قدیم در خانه های ایرانیان آینه و شمعدان عضو ثابت خانه ها بوده است. و در حال حاضر نیز انواع آینه و شمعدان در طرح های ظریف و دلربا، در رنگ های طلایی، نقره ای، مسی و غیره جزو وسایل دکوری منزل می باشند.
تابلو با هر تصویری که بر روی آن باشد، خیلی راحت جلب توجه می نماید. افراد بر اساس سلیقه و نوع پسند خود تابلوهایی از تصاویر نقاشی و عکس از طبیعت، افراد مشهور، اعضای خانواده و دوستان را در سالن پذیرایی نصب می کنند. که علاوه بر گرامیداشت محتوای تابلو، نمای سالن را هم زیباتر نمایند.
ساعت، یکی دیگر از لوازم دکوری در تبریز است که کاربردی و دو منظوره است. بسیار پیش می‌ آید که در یک مهمانی، افراد نیاز دارند زمان را بدانند. انواع ساعت‌ ها با سایز و اشکال گوناگون، مناسب برای هر نوع دکوراسیون هستند. و علاوه بر نشان دادن زمان، به جذابیت محیط کمک می‌ کنند.

وسایل دکوری اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و کسب آرامش است. از طرفی یک فضای خصوصی برای افراد می باشد تا به کارهای شخصی خود بپردازند. اغلب لوازم دکوری در تبریز اتاق خواب برخلاف سالن پذیرایی دارای شکل و طرح خودمانی و کم تر رسمی هستند. آباژور، لوستر ستاره ای و درختی با نور ملایم و بیشتر در رنگ های همچون آبی، بنفش و قرمز زینت بخش سقف و اطراف تخت خواب می باشند.
انواع چوب لباسی های دیواری و ایستاده در طرح های درختی، مترسک و به اشکال پرندگان و حیوانات می توانند زینت بخش اتاق خواب برای کودکان و بزرگسالان باشند.
بیشتر مردم در اتاق خواب، خرت و پرت های زیادی دارند که کم حجم و کوچک هستند اما تعدادشان زیاد است. استندهای قفسه بندی شده و یا بوفه های دیواری از جنس فلز، چوب، ام دی اف و پلاستیک فشرده گزینه مناسبی در میان وسایل دکوری هستند. که می توانند برای سامان دهی این تجهیزات بکار گرفته شوند. همچنین یک صندوقچه کلاسیک میتواند نمای دلپذیری اضافه کند. و جایی برای انبار کردن لباس و انواع وسایل خرد و ریز باشد.

خرید لوازم دکوری آشپزخانه

ساعت، یکی دیگر از لوازم دکوری است که کاربردی و دو منظوره است. بسیار پیش می‌ آید که در یک مهمانی، افراد نیاز دارند زمان را بدانند. انواع ساعت‌ها با سایز و اشکال گوناگون، مناسب برای هر نوع دکوراسیون هستند. و علاوه بر نشان دادن زمان، به جذابیت محیط کمک می‌ کنند.
در حقیقت هرچه فضای آشپزخانه دلپذیر و دسترسی به تجهیزات ساده تر باشد فعالیت در آن، لذت بخش تر است. آویزهای روی اپن، گلدان هایی با گیاهان طبیعی و مصنوعی، استیکر ها و  گیره های چوبی، پلاستیکی و فلزی که بر روی در یخچال و کابینت ها نصب می شوند،
شلف های قفسه بندی شده برای نگهداری ادویه جات و حبوبات، ظروف فانتزی برای نگهداری روغن، مایع ظرفشویی، دستگیره های پارچه ای و سبد های حصیری گوناگون از جمله لوازم دکوری در تبریز در آشپزخانه هستند.

لوازم دکوری اتاق کار

بعضی افراد که بصورت انفرادی کار می کنند. همچون نویسنده ها و هنرمندان در صنایع دستی کوچک، محلی در خانه جهت کار کردن خود در نظر گرفته می گیرند. همچنین افرادی در مشاغل پشت میزی مشغول هستند مانند کارمندان، وکلا و پزشکان در مطب و مغازه داران. این افراد جهت جلوگیری از خستگی در طی کار نیاز دارند که محیط کاری خود را با لوازم دکوری در تبریز که باعث سرگرمی و تعویض روحیه شود، تزیین نمایند.
استفاده از انواع دیوارپوش های جذاب، تابلو های هنری، دارت، کتابخانه و استند های طبقه بندی شده، ساعت دیواری، گل و گیاهان طبیعی، چراغ مطالعه، نورپردازی با لامپ های ال ای دی و هالوژن، انواع صنایع دستی مکعب و استوانه و دیگر اشکال هندسی جهت نگهداری نوشت افزار و لوازم التحریر اداری و یک ویترین شیشه ای به منظور قرار دادن اشیای تزیینی از جمله وسایل دکوری و پر کاربرد در محیط کار میباشند.

خرید لوازم دکوری

لوازم دکوری تراس

تراس یک فضای با گردش هوای آزاد است که برای برگزاری محفل‌های کوچک خانوادگی یا دوستانه، صرف صبحانه و یا عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از لوازم دکوری رایج در تراس، گلدان‌هایی با انواع گیاهان و گل‌های رنگارنگ است. همچنین، استفاده از پوشش چمن مصنوعی، صندلی‌های چوبی راحت، تاب، میز و صندلی‌های فانتزی، باربیکیو، چراغ دیواری و یک چراغ آویز بیرونی می‌توانند به تراس منزل زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشند.

وسایل دکوری سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی از جمله مکان هایی است که افراد مدت زمان طولانی در آن نمی مانند اما در همان لحظات استفاده از سرویس، وجود برخی لوازم دکوری در تبریز علاوه بر تسهیل نظافت، موجب آرامش و نشاط فرد می شود.
سبد رختـکن، استند برای قرار دادن انواع شامپو، صابون، رنـگ مو و دیگر مواد شوینده، پرده های تزیینی ضد آب، آینه، گیاهان سازگار با محیط مرطوب، ظروف نگهدارنده شامپو و مایع دستشویی، خوشبو کننده های برقی و کمدهای دیواری برای نگهداری لوازم اصلاح و آرایش از موارد پرکاربرد در تزیین سرویس بهداشتی میباشند.

نکاتی درباره انتخاب لوازم دکـوری

  • نکته اول

در خصوص لوازم دکوری در تبریز به این دلیل که نشان دهنده سلیقه، نوع فکر و علایق شخصی هر فرد هستند. پس دقت کنید که چه چیزی از خود به دیگران نشان می دهید.

  • نکته دوم

در نظر داشته باشید که هر وسیله ای برای هر محیطی مناسب نیست. برای مکان رسمی ترجیحا از لوازم دکوری در تبریز نوستالژیک و فانتزی به کار برده نشود. در دکوراسیون کلاسیک استفاده از لوازم دکوری مدرن مجاز نمی باشد. مگر اینکه نوع دکور تلفیقی باشد. توجه به تم کار و پس زمینه شغل نیز در بکارگیری تزیینات دکوری در محیط کار بسیار مهم و موثر می باشد.

به عنوان مثال از یک پزشک انتظار تمیزی، سلامت و بهداشت می رود در نهایت بهتر است در انتخاب لوازم تزیینی مطب، از طرح های ساده و رنگ های روشن استفاده شود. برای یک وکیل، یک تندیس ترازوی قانون یا شمایلی از شخصیت های برجسته حقوقی در تاریخ می تواند برای وسایل دکوری مورد استفاده قرار بگیرد.

  • نکته سوم

رنگ بندی لوازم دکوری در تبریز بایستی مکمل رنگ تجهیزات اصلی باشد. تلفیق طیف گسترده رنگ های سرد با تعداد اندکی لوازم تزئینی به رنگ گرم جذابیت زیادی ایجاد می کند. برای مثال در یک میز سراسر قهوه ای سوخته، یک جا مدادی نارنجی رنگ جلوه دلپسندی دارد. بر روی یک پیشخوان کاملا سفید، یک گلدان سیاه براق به خوبی جلب توجه می نماید.

نکته پایانی

امروزه خیلی از منازل و دفاتر کار دارای دکوراسیون هایی هستند که عناصر اصلی مشترک و مشابهی را در بر می‌ گیرند. برای ایجاد تمایز، لوازم دکوری در تبریز می‌ تواند بسیار مفید باشد. برای مثال، در یک محفل رسمی که همه به همان پوشش شیک و شلوار می‌پوشند، یک عینک سفید، یک ساعت متفاوت و یا یک دکمه متفاوت در سرآستین می‌ تواند برای یک فرد تمیز کننده و نمادی از ذوق خاص باشد. به همین ترتیب، یک گلدان زیبا، یک نوشت افزار با رنگی زنده، یک تابلو جذاب و یا حتی یک هواساز با عطر خوش می‌توانند بر تاثیر ذهن میهمانان، دوستان و یا مشتریان شما تأثیر گذار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *