اخبار و مقالات

همه چیز در مورد سوفله‌ خوری

سوفله خوری

ظروف سوفله‌ خوری

ظروفی که غذا یا دسر را گرم نگه می‌ دارند، به عنوان ظروف سوفله‌ خوری شناخته می‌ شوند. این ظروف شامل پایه‌ هایی هستند که یک شمع در زیر آنها قرار می‌ گیرد. و دربی که به طور کامل روی محتویات آنها قرار می‌ گیرد تا غذا گرم بماند. در ابتدا، استفاده از ظروف سوفله‌ خوری محدود به سرو کیک بود تا پف کیک خوشمزه حفظ شده و گرم بماند. اما امروزه، ظروف سوفله‌ خوری برای گرم نگه‌ داشتن انواع غذاها از جمله خوراک، پلو و خورش‌های مختلف نیز استفاده می‌ شوند.

کاربرد سوفله خوری

وارمر (Warmer) یا گرم نگهدارنده غذا، نام دیگری برای سـوفله‌ خوری است که به دلیل استفاده از شمع‌ های گرم نگهدارنده‌ ای روی پایه‌ ای زیر ظروف سوفله‌ خوری، شناخته می‌ شود. استفاده اصلی از سوفله‌ خوری، گرم نگهداشتن غذاست. ظرف‌ های سوپ خوری و ظروف مخصوص سرو خورش و مرغ، پرمصرف‌ ترین انواع ظروف سوفله‌ خوری هستند.

علاوه بر این، برخی ظروف با این نام شناخته می‌ شوند، اگرچه قابلیت گرم نگهداشتن غذا را ندارند، اما به دلیل شباهت با ظروف سوفله‌ خوری، با همین نام نامیده می‌ شوند. در سـوفله‌ خوری‌ های سرامیکی، ظرف غذا از سرامیک ساخته شده است، در حالی که در سوفله‌ خوری‌ های سیلور، از جنس شیشه پیرکس است.

در برخی موارد، ظرف سوفله‌ خوری تنها روی یک پایه فلزی شیک قرار می‌ گیرد. این ظروف معمولاً برای سرو سالاد و بعضی از غذاهای سرد و غذاهایی که نیاز به گرم نگهداشت برای مدت طولانی ندارند، مناسب هستند. سوفله‌ خوری‌ های سیلور به دلیل استفاده از جنس استیل و درخشندگی، طرفداران بیشتری دارند. نمونه‌ های سوفله‌ خوری سیلور با پایه‌ های نگین‌ دار، بیشتر در بین خانم‌ ها محبوب هستند. اما سوفله‌ خوری سرامیکی به دلیل استفاده از جنس سرامیک و قابلیت حفظ دما، برای گرم نگهداشتن غذا، مناسب‌ تر هستند.

نکاتی قبل از خرید سوفله خوری

1- سبک پذیرایی شما چگونه است ؟

در حالتی که سبک شما مدرن باشد سوفله خوری های سیلور میتواند گزینه بهتری برای میز پذیرایی شما به حساب آید و اگر از ظروف فانتزی استفاده می کنید می توانید سوفله خوری های سرامیکی را برگزینید. به تازگی سوفله خوری های سرامیکی با نقش و طرح های مختلف در بازار زیاد شده است.

خرید سوفله خوری

سوفله خوری

2- چه کاربردی را از ظرف سوفله خوری خود انتظار دارید؟

در صورتیکه جهت سرو سالاد و این موارد قصد خرید ظروف وارمر دار دارید پس بهتر است به دنبال نمونه ای باشید که پایه آن به صورت ساده طراحی شده باشد و شمع وارمر در آن قرار نمی گیرد.

3- برای چه تعداد مهمان قصد خرید دارید؟

اندازه ظرف سوفله خوری که قصد خرید آن را دارید بستگی کاملی به تعداد مهمان هایی دارد که قصد پذیرایی از آنها را دارید. با توجه به تعداد معمول مهمان های خود در نظر بگیرید چه ظرفی میتواند نیاز شما را برآورده کند. مثلاَ برای یک میز ۸ نفره می توان از دو ظرف سوفله خوری کوچکتر استفاده نمود تا مهمان ها در دو طرف میز به راحتی به غذا دسترسی داشته باشند.

اگر قصد دارید به طور سلف سرویس از مهمان ها پذیرایی نمایید میتوانید از یک ظرف سوفله خوری بزرگ استفاده نمایید که مقدار بیشتری غذا در آن جای می گیرد. و نیازی به ظرف های متعدد که میز را شلوغ می کند نیست. و در آخر اگر در انتخاب میان سیلور و سرامیک مردد بودید اولویت را به کاربرد ظرف بدهید. در هر دو مورد این امکان وجود دارد که از نمونه هایی استفاده نمایید که با سبک پذیرایی شما متناسب باشد.

قیمت سوفله‌ خوری

قیمت سوفله‌ خـوری به جنس بدنه و اینکه از چه نوعی شیشه یا پیرکس باشد، ابعاد ظرفیت سوفله‌ خـوری، جنس دستگیره و درب سوفله‌ خوری و شرکت سازنده متفاوت خواهد بود.

سوفله‌ خوری طلایی

یکی دیگر از انواع سوفله‌ خوری‌، سوفله‌ خوری طلایی می باشد. سوفله‌ خوری انواع و اقسام مختلفی از لحاظ رنگ، شکل، سایز و… دارند. سوفله‌ خوری‌ های موجود در بازار به لحاظ رنگ در دو نوع نقره‌ ای و طلایی موجود می‌ باشند. بعضی از سوفله‌ خوری‌ ها نیز به صورت ترکیب این دورنگ هستند که اغلب با بدنه نقره‌ ای و دسته‌ های طلایی نگین‌ دار در بازار موجود هستند که بسیار مناسب برای سرو و پذیرایی خوراک‌ها، خورش و پلو در میهمانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات عمومی سوفله خوری طلایی

جنس استیل
در دارد
تعداد طبقات یک
سطح گود
دستگیره دارد
قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو دارد
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
خرید سوفله خوری

سوفله خوری

ظروف وارمردار

ظروف وارمردار جهت گرم نگه‌ داشتن غذاها در مهمانی‌ های ماه مبارک رمضان بسیار انتخاب خوب و به جایی است. غذاهایی مثل انواع سوپ‌ ها و آش‌ ها تنها در صورت گرم بودن قابل سرو می باشند و گرم نگه داشتن آن‌ ها به اندازه خوشمزگی آن ها می‌ تواند اهمیت داشته باشد. ظروف سوفله‌ خوری عرضه شده در سایت از بهترین‌ ها در حوزه ظروف وارمردار و گرم نگهدارنده غذا می باشد که محصولاتی که با کیفیت و اصل را ارئه می‌دهند. این ظرف‌ ها با هر رنگی قابلیت سِت شدن با کلیه ی سبک‌ ها و رنگ‌ های ظروف را دارد.

مشخصات عمومی سوفله خوری وارمردار

جنس استیل
در دارد
تعداد طبقات یک
سطح گود
دستگیره دارد
قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو ندارد
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی ندارد

در زمان خرید سوفله‌ خوری حتماً به کیفیت ظروف نگهداری غذا توجه داشته باشید تا سلامتی خود و خانواده‌ تان را به خطر نیندازید. مارک سوفلـه‌ خوری از آنجایی که اهمیت پیدا می‌کند که بعضی از برندهای نامعتبر محصولات خود را از جنس استیل تهیه می‌ نمایند که بعد از مدتی به سیاه و کِدر می شود. به عنوان بهترین مارک سوفله‌ خوری به شما مارک Unique را پیشنهاد می‌ کنیم. سوفله‌ خوری یونیک از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و قابل استفاده در ماشین ظرفشویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *