اخبار و مقالات

نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه

نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه

سرویس آشپزخانه

سرویس آشپزخانه یکی از وسایل اصلی می باشد که هم دارای زیبایی بالایی می باشد و هم خیلی کاربردی است. در این مقاله نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه ارائه خواهیم کرد . این محصولات دارای قطعات و وسایل گوناگونی است که هر یک از آنها کاربرد مشخصی دارند .

سرویس آشپزخانه استیل

این سرویس ها از طرفی دیگر نیز اهمیت دارند و آن هم ایجاد یک هماهنگی بصری در میان وسایل آشپزخانه است که می تواند به آسانی تعدادی از ظروف پر مصرف شما را تهیه و در دسترس تان قرار دهد.

اجزا سرویس آشپزخانه

ست سرویس آشپزخانه اغلب دارای قطعات زیادی هستند و بسته به نوع شرکت تولید کننده آن مختلف می باشد. البته تعدادی از آن محصولات در میان همه مدلها عمومیت داشته و در هر نوعی که باشند در این ست ها وجود دارند.

سرویس آشپزخانه اغلب شامل:

یک سطل برنج بزرگ، یک سطل زباله بزرگ و یک سطل زباله کوچک، بعلاوه ظرف شکر، ظرف قند، چهار و یا پنج ظرف مخصوص حبوبات و چند ظرف دیگر برای قرار دادن چای و قهوه و… است.

نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه

جنس سرویس آشپزخانه

این محصولات اغلب بوسیله شرکت های معروف و با برند های شناخته شده تولید می گردند. داشتن کیفیت خوب یکی از ملاک های اصلی این محصولات است. شما می توانید با انتخاب یکی از این نوع سرویس ها علاوه بر بر طرف نمودن نیازهای خود در آشپزخانه، با پرداخت پولی نسبتاً کم محصولات با کیفیتی را دریافت نمایید. البته به این نکته نیز یایستی توجه نمایید که در زمان انتخاب این محصولات جنس اصل را انتخاب و خریداری کنید به این دلیل که در بازار جنس های تقلبی و غیر اصل زیاد است. سرویس آشپزخانه اغلب با جنس استیل ساخته می شوند و این خود موجب کیفیت زیاد این محصولات خواهد شد. البته سایر جنس ها این محصولات نیز در بازار موجود است. مانند بامبو، شیشه ای، سرامیکی و…

تنوع سرویس آشپزخانه

سرویس آشپزخانه دارای تنوع های مختلفی و بسیاری می باشند. و متناسب با سلیقه های گوناگون نیز طراحی و تولید شده است. این وسایل دارای تنوع رنگ های مختلف و زیبا نیز است. از جمله رنگها مانند سفید، صورتی، قرمز، استیل و صورتی تیره، بنفش روشن ، زیتونی یا طلایی، رنگ مسی و… از تنوع قطعات و وسایل آن نیز نمی شود چشم پوشید. این وسایل هم دارای قطعات زیاد هستند. و حدودا تمام وسایل مورد نیاز شما را پوشش می دهند و هم در تعداد کم در دسترس هستند که تنها وسایل مورد نیاز و ضروری در آنها قرار گرفته است.

کاربرد سرویس آشپزخانه

نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه که باید به آن توجه نمایید. وسایل موجود در ست سرویس آشپزخانه همگی کاربردی است و بصورت حرفه ای و خاص طراحی شده اند. شما نمی توانید در این وسایل موارد اضافی و غیر ضروری را بیابید. وسایلی مانند جا برنجی و یا سطل های اشغال گرفته تا ظروف حبوبات و نمک و فلفل همگی کاربردی هستند و برای آشپزخانه تان ضروری می باشند.

نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه

جا برنجی

نکاتی در مورد جا برنجی ها در سرویس آشپزخانه، بزرگ و جا دار است و ظرفیت آنها برای خانواده های پرجمعیت نیز مناسب بوده. سطل زباله بزرگ این محصولات نیز انواع ظرفیت های گوناگون دارد که شما می توانید مطابق با ظرفیت و تعداد نفرات خانواده خود آن ها را انتخاب نمایید.

سطل زباله کوچک تر را نیز می توانید در حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده نمایید و به علت استیل بودن نیز ضد زنگ می باشند.

ظروف حبوبات

ظروف حبوبات آن نیز دارای اندازه مناسب هستند و برای حداقل ۴ تا ۵ نوع از حبوبات ظرفیت دارد و شما میتوانید به دلیل جنس خوب این محصولات آنها را تا مدت های طولانی در این ظروف بصورت کاملا سالم نگه داشته باشید.

ظروف نگهدارنده نمک و فلفل

نکاتی در مورد سرویس آشپزخانه، ظرف های نگهداری قهوه و نمک و فلفل نیز دارای اندازه های مناسبی هستند و شما می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود هر کدام از آن ها را در جایی استفاده کنید و محصولات مورد نیاز خود را در آن ها بریزید و از آن ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *