اخبار و مقالات

راهنمای خرید شکلات خوری

شکلات خوری

خرید شکلات خوری

یکی دیگر از ظروفی که اغلب در خانه استفاده می‌ شود ظرف شکلات خوری است که به علت طراحی و زیبایی خاصی که دارد محیط پذیرایی را زیبا می‌ نماید. معمولا از آن در مهمانی‌ ها، عروسی‌ ها و مجالس جشن به کار می رود. با داشتن چنین ظروفی نه تنها می‌توانید از مهمانان خود پذیرایی کنید، بلکه از آن برای تزئین خانه و آشپزخانه خود نیز استفاده کنید. یا به عبارتی دیگر از آن ها برای لوازم دکوری خانه خود استفاده نمایید.

ظروف شکلات به لطف ساختار و طراحی خاص خود زیبایی بسیاری به مراسم و جش های ما می‌ بخشند. و مهمانان از سلیقه ما در انتخاب این گونه مواد غذایی زیبا استقبال خواهند کرد. اگر قصد خرید شکلات خوری برنزی برای منزل خود را دارید و نمی‌ دانید چه مدلی را انتخاب کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا توضیح دهیم.

کاربرد شکلات خوری

همانگونه که بیان شد ظروف شکلات خوری یکی از آن ظروفی می باشد که وجود حداقل یک نمونه از آن در هر خانه‌ ای اجتناب ناپذیر می باشد. این ظرف علاوه بر عملکرد معمولی خود، همراه با دیگر ظروف پذیرایی، در زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل و آشپزخانه تاثیر زیادی دارد.

افرادی که دغدغه داشتن دکوراسیون شیک و زیبا را دارند. در انتخاب ظرف شکلات و چیدمان منزل به همه چیز از کوچک تا بزرگ بسیار اهمیت می‌ دهند. در میان این وسایل شیرینی خوری و شکلات خوری بیشترین نقش را در دکوراسیون منزل بازی می‌ کنند، به این علت که شیرینی و شکلات با طعمی‌ شیرین و لذیذ ترکیب شده و برای همه لذتبخش است.

راهنمای خرید شکلات خوری

جنس شکلات خوری

اولین نکته در زمان انتخاب ظرف شکلات، توجه به جنس ظرف است. این ظروف اغلب از شیشه، پلاستیک، برنج، فلز، سرامیک، برنز و … ساخته می‌ شوند. در نهایت بایستی جنس بدنه مرغوب باشد.

انواع ظروف شکلات

شکلات خوری

تعداد طبقات

معیار بعدی جهت انتخاب شکلات خوری، تعداد لایه‌ های ظرف است. این ظرف دارای مدل‌ های دو لایه و سه لایه است که می‌ توانید بنا به سلیقه خود آن‌ ها را خریداری نمایید. آن ها شما را دیوانه می‌ کنند.

دسته

دسته یکی دیگر از قابلیت هایی است که در زمان انتخاب شکــلات خوری بایستی به آن توجه نمایید، داشتن دسته یا نداشتن به سلیقه شما بستگی دارد، اما به یاد داشته باشید که مدل‌ های دسته دار حمل و نقل راحت تری دارند.

درب دار بودن یا بدون درب

نکته دیگر در انتخاب شکلات خوری درب دار بودن است. ظروف شکلاتی دارای دو طرح درب دار و بدون درب می باشد که تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد. ولی طرح‌ های درب دار به علت درب بودن این ظروف را زیباتر نشان می‌ دهد.

طراحی و ساختار

یکی از موارد دیگر در انتخاب شکلات خوری، طرح و ساختار ظروف شکلاتی است، این ظروف ساختاری دایره ای، مستطیلی و مربعی دارند. و انتخاب این مدل‌ های طراحی به سلیقه شما بستگی دارد، اما دقت داشته باشید مدلی را خریداری نمایید که شبیه شکلات باشد. با توجه به طراحی و ساختار بقیه بخش های اتاق، این شما هستید که با انتخاب خود، اتاق نشیمن را زیباتر می‌ کنید.

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

از قابلیت های خیلی خوب ظروف پذیرایی جدید، امکان شستشوی آن در ماشین ظرفشویی می‌ باشد که میتوان آن را در ماشین ظرفشویی قرار داد و بعد از استفاده شستشو داد.

سنگین بودن

این ظروف زینتی مدل‌ های وزنی گوناگونی هم دارند، در نهایت شکلات خوری را انتخاب نمایید که سبک باشد و در زمان جا به جایی دستتان را خسته و اذیت نکند.

انواع مدل های ظروف شکلات خوری سرامیکی

انواع شکلات‌ خـوری در طرح، جنس، ابعاد و مدل‌ های گوناگون تولید شده و در بازار موجود می باشند. ظروف سرامیکی از جمله ظروف بسیار پرطرفدار می باشند که جذابیت خاصی به میز پذیرایی شما می‌ بخشند. این نوع ظروف با توجه به میزان کیفیت اغلب نسبت به مدل‌ های کریستالی قیمت مناسب‌ تری نیز دارند.

انواع ظروف شکلات

شکلات خوری

شکلات خوری در دار

ظروف شکلات خوری تنوع خیلی بالایی دارند. یکی از مدل‌ های بسیار رایج آن‌ ها مدل‌ های در دار هستند. ظروف درب دار در جنس‌ های مختلف شیشه‌ ای، سرامیکی، پلاستیکی و … طراحی و ساخته می‌ شوند. این مدل‌ ها هر یک کاربرد خاص خود را دارند. و برای مهمانی یا استفاده دم دستی به کار می‌روند.

شکلات خوری سرامیکی در دار کیفیت خیلی بالایی دارند. و به آسانی با انواع ظروف پذیرایی ست می‌ شود. مدل‌ های سرامیکی اغلب یا در سرامیکی دارند. و یا ترکیب آن‌ ها با چوب ساخته می‌ شوند که بسیار زیبا و جذاب هستند.

ظرف شکلات دو طبقه

انواع شکلات خوری‌ شیک رو میزی دو طبقه و چند طبقه نمونه‌ ای بسیار لوکس از ظروف پذیرایی هستند. ظروف چند طبقه پذیرایی اغلب برای مهمانی‌ های لاکچری‌ تر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. و جلوه بسیار زیبایی ایجاد می‌ نمایند. این محصولات در انواع گوناگون سرامیکی، چوبی، شیشه‌ ای و… موجود می باشند.

شکلات خوری سه تایی

ظروف پذیرایی چند تایی همانند ظروف شکلات سه تایی به علت داشتن چند خانه برای قرار دادن شکلات کاربرد بسیار زیادی دارند. شما می‌ توانید چندین مدل شکلات را در خانه‌ های گوناگون قرار دهید. و با قرار دادن آن بر روی میز پذیرایی جلوه زیبایی به میز خود ببخشید.

ظرف شکلات فانتزی

استفاده از طرح‌ های فانتزی جهت ساخت ظروف کاربرد زیادی دارد. و این نوع ظروف امروزه جایگاه مخصوصی در میزهای پذیرایی پیدا کرده‌ اند. شکلات خوری‌ فانتزی جدید در انواع جنس‌ ها و طرح‌ های زیبا و بانمک طراحی می‌ شوند که می‌ توانند برای پذیرایی در مناسبت‌ های گوناگون مورد استفاده قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *