اخبار و مقالات

خرید لوازم خانگی در تبریز

خرید لوازم خانگی در تبریز به ماشین‌ های مکانیکی و الکتریکی اطلاق می‌ شود که برای انجام برخی عملکردها فعالیت‌ ها نتیجه‌ ی مؤثر در محیط منجر می‌ شود در تبریز مورد استفاده قرار می‌ گیرند . این عملکردها شامل پخت و پز ، تمیز کردن و نگه داری مواد غذایی می‌ باشند

خرید لوازم خانگی در تبریز

تعریف دستگاه‌ های لوازم خانگی بستگی به کاربرد آن ها دارد . به طور کلی می‌ توان گفت که دستگاه‌ های لوازم خانگی ماشین‌ ها یا دستگاه‌ هایی هستند که برای انجام وظایف خاص در خانه طراحی شده‌ اند . این دستگاه‌ ها معمولاً از برق تغذیه می‌ شوند و برای انجام کارهایی مانند تمیز کردن ، پخت و پز و سایر وظایف خانگی مورد استفاده قرار می‌ گیرند . به عنوان مثال لوازم خانگی شامل دستگاه‌ های الکتریکی مانند یخچال ، فریزر ، تستر و لامپ‌ های روشنایی ، و همچنین دستگاه‌ های غیرالکتریکی مانند اجاق گاز ، سیستم‌ های تهویه هوا و پمپ‌ های آب می‌ شوند.

لوازم خانگی بزرگ

خرید لوازم خانگی در تبریز همچنین به عنوان کالاهای سفید شناخته می شود  شامل سیستم های تهویه ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، کابین خشک کن لباس ، یخچال و فریزر ، اجاق آشپزخانه ، آبگرمکن ، ماکروویو و اجاق گازهای القایی و… کالاهای سفید اغلب سفید رنگ هستند و خیلی از آن ها هنوز هم هستند . به همین علت به آنها کالاهای سفید گفته می شود .

لوازم خانگی کوچک

لوازم خانگی کوچک عموماً دستگاه‌ های الکتریکی کوچکی هستند که به طور رایج در خانه استفاده می‌ شوند . آن ها بسیار مفید و راحت برای حمل و نصب هستند . بسیاری از این لوازم در دسته‌ بندی لوازم آشپزخانه نیز قرار می‌ گیرند به عنوان مثال آبمیوه‌ گیر همزن‌ های برقی چرخ گوشت قهوه‌ سازها و چای‌ سازها سرخ‌ کن برقی آسیاب کن و مخلوط‌ کن‌ های برقی ، خردکن‌ ها و غذاسازها کتری‌ های برقی ساندویچ‌ سازها پلوپز ها تسترها و هودهای آشپزخانه جزو این دسته قرار می‌ گیرند .
دسته دیگری از لوازم خانگی کوچک شامل لوازم الکترونیکی خانگی می‌ شود .

مانند دوربین های فیلمبرداری دوربین‌ های دیجیتال ساعت‌ ها ساعت های زنگ‌ دار کامپیوتر کنسول‌ های بازی ویدئویی دستگاه‌ های تلویزیون دستگاه پخش ویدئویی سینمای خانگی و دستگاه‌ های پخش صوت تلفن‌ ها و… این وسایل به عنوان ” کالاهای قهوه‌ای ” دسته‌ بندی می‌ شوند . البته نامگذاری این وسایل به عنوان کالاهای قهوه‌ ای به دلیل استفاده از چوب در قسمت‌ هایی از این محصولات در گذشته صورت می‌ گرفت اما در حال این نامگذاری کمی قدیمی به نظر می‌ رسد

خرید لوازم خانگی هوشمند در تبریز

لوازم هوشمندی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر است :

اجاق گاز هوشمند

لوازم خانگی هوشمند دارای قابلیت‌ های متنوعی هستند که شامل تنظیم گرم کردن غذا ، تنظیم زمان آشپزی ، تغییر درجه حرارت ، انتخاب حالت پخت و پز و سایر امکانات می‌ شود . این ویژگی‌ ها متناسب با نوع و کاربردهای هر دستگاه ممکن است برای مثال در یک لوازم خانگی مانند ماکروویو می‌ توانید زمان و توان گرم کردن غذا را تنظیم کنید . در یک اجاق گاز می‌ توانید درجه حرارت را تغییر دهید و حالت‌ های مختلفی از جمله پخت ، سرخ کردن و جوشاندن را انتخاب کنید . امکانات و قابلیت‌ های مشابه برای دیگر لوازم خانگی نیز وجود دارد که به کاربر امکان می‌ دهد تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهد و بهترین نتیجه را در استفاده از دستگاه برآورده نماید .

لوازم خانگی در تبریز

اگر قصد تعمیرات لوازم خانگی در تبریز را دارید و یا اینکه میخواهید در این حوزه فعالیت نمایید و دنبال یک مطلب خوب میگردید تا بتوانید در آن جا این حرفه را بیاموزید با ما همراه باشید.

آرام پز

ارام‌ پز های هوشمند با استفاده از اپلیکیشن‌ هایی که برای آن ها طراحی شده‌ اند ، قابلیت کنترل آسان‌ تری را به کاربر می‌ دهند . این وسیله دارای ویژگی‌ های بسیار کارآمدی است که شامل کنترل درجه حرارت ، تنظیم تایمرها و برنامه‌ ریزی برای پخت غذا می‌ شود . با استفاده از اپلیکیشن مربوطه ، کاربر می‌ تواند به راحتی تمامی تنظیمات مورد نیاز خود را انجام داده و غذاهای خود را به بهترین شکل پخت کند .

به عنوان مثال می‌ توان درجه حرارت مورد نظر را تنظیم کرده ، تایمر را برای زمان پخت مورد نظر تنظیم نمود و حتی برنامه‌ های خاصی برای پخت غذاهای خاص ایجاد کرد . این ویژگی‌ ها باعث می‌ شود استفاده از آرام‌ پز های هوشمند به طرز قابل توجهی آسان‌ تر و کارآمدتر شود .

یخچال و فریزر | خرید لوازم خانگی در تبریز

هوشمندی یخچال و فریزر به اندازه‌ ای پیشرفته است که حتی قادر به تشخیص محتویات درون یخچال و همچنین اعلام تاریخ انقضای مواد غذایی موجود در آن می‌ باشد . این دستگاه قادر است اطلاعات و عملکردهای مربوطه را جمع‌ آوری کند و از طریق بارکد یا سیستم RFID آن ها را به تلفن همراه منتقل کند . یکی از مزیت‌ های برجسته این دستگاه هوشمند قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi است که امکان کنترل و مدیریت آسان آن را فراهم می‌ کند . همچنین یخچال و فریزر هوشمند دارای صفحه نمایش LCD بزرگ با اندازه چند اینچی است که اطلاعات و تنظیمات را به کاربر نمایش می‌ دهد .

ماشین لباسشویی خشک کن

امکان کنترل از راه دور برای شستشو ، سرعت ماشین ودمای شستشو دارد .

ماشین ظرفشویی

لوازم خانگی کنترل از راه دور و دریافت آلارم های دور شستشو و فعال یا غیر فعال کردن ماشین در هرکجای دنیا .

 نوشیدنی ساز هوشمند

میتوان با اپلیکیشن میزان مناسب هر آبمیوه را وزن کرده و نوشیدنی متعادل را تهیه کرد .

 جا تخم مرغی هوشمند

در آن 14 تخم مرغ جای می گیرد ، ساختار ساده ای دارد و دارای چراغ ال ای دی می باشد که با استفاده از آن قدیمی ترین تخم مرغ موجود در آن را نمایش می دهد قبل از اینکه خراب شود مورد استفاده قرار گیرد . همچنین تعداد تخم مرغ های مانده در یخچال را نمایش می دهد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *