اخبار و مقالات

خرید سرویس آشپزخانه

خرید سرویس آشپزخانه

خرید سرویس آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه، نقش بسیار مهمی در زیبایی و منظم بودن خانه دارد. استفاده از لوازم زیبا و کاربردی در آشپزخانه، برای خانم خانه بسیار اهمیت دارد و محیط آشپزخانه را بسیار مرتب و زیبا می‌ کند. در آشپزخانه، حضور یک سری خرید سرویس آشپزخانه پرکاربرد، مانند چای، قهوه، حبوبات، برنج، قند، شکر، ادویه و غیره، ضروری است. این ظروف می‌توانند از هر نوع جنس و رنگی باشند، اما برای ایجاد هماهنگی بین اجزای مختلف آشپزخانه، استفاده از بهترین لوازم آشپزخانه ضروری است.

 لوازم آشپزخانه چیست؟

خرید سرویس آشپزخانه شامل مجموعه‌ ای از وسایل کاربردی و غیربرقی در آشپزخانه است که به دلیل شکل ظاهری جذاب و جمع و جور بودن، انتخاب اول عروس خانم‌ها در خرید جهیزیه می‌باشد. این ست‌ها زیبا، با کیفیت، مدرن، کاربردی و بادوام هستند و عموماً خانم‌ ها از آنها به راحتی می‌توانند انتخاب درست و زیبا داشته باشند. خرید سرویس آشپزخانه شامل انواع وسایلی مانند سطل برنج (با پیمانه یا بدون پیمانه)، سطل قند و شکر، جا حبوباتی، جای ادویه، جا قاشقی، ترازو آشپزخانه، سطل زباله و جا ماکارونی و… است.

با خرید این سرویس وسایل مورد نیازتان برای آشپزی، همیشه در دسترس شما خواهد بود و در یک قسمت از آشپزخانه متمرکز می‌شوند. با اینکه تمام ادویه‌ ها و حبوبات شما در یک جا جمع شده‌ اند، نیازی نیست که برای پیدا کردن هر کدام، کابینت‌ ها را بگردید. بنابراین، علاوه بر صرفه‌ جویی در زمان، غذای شما نیز سریع تر آماده خواهد شد. به طور کلی، وظیفه اصلی این ست‌ های آشپزخانه، نظم دهی به محیط آشپزخانه و در دسترس بودن همه وسایل است.

 سرویس آشپزخانه چند تکه بخرم؟

در خرید لوازم آشپزخانه، تعداد تکه‌ ها بستگی به نیاز و ترجیحات شخص دارد. اما برای پاسخ به این سوال، باید ابتدا بدانیم که آیا شما برای جهیزیه خرید لوازم آشپزخانه اقدام می‌کنید یا نه؟ همچنین می‌ بایست بودجه‌ ای که برای خرید سرویس آشپزخانه در نظر گرفته‌ اید را در نظر بگیریم. همچنین مهم است که بدانیم از کدام جنس لوازم آشپزخانه را تمایل دارید خرید کنید؟ آیا چوبی، بامبو، پلاستیکی، سرامیکی یا استیل را ترجیح می‌ دهید؟

با پاسخ به این سوالات، می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم چند تکه لوازم آشپزخانه بخرید. هر شخص بر اساس نیاز خود و با توجه به ترجیحاتش، لوازم آشپزخانه را خریداری می‌ کند. برخی ممکن است فقط به جای حبوبات نیاز داشته باشند، در حالی که دیگران فقط به سطل زباله و جای نان و سایر اقلام نیاز دارند. بنابراین، تعداد تکه‌ های سرویس آشپزخانه بستگی به نیاز و ترجیحات هر فرد دارد.

خرید سرویس آشپزخانه شامل چیست؟

وسایل آشپزخانه مطابق با نوع سرویسی که انتخاب می نمایید اقلام متفاوتی دارند ولی اقلام یکی از کامل ترین سرویس های آشپزخانه که آن را بیشتر برای لوازم آشپزخانه جهیزیه عروس خریداری می کنند را در ادامه مطلب بررسی خواهیم کرد.

لوازم آشپزخانه

سطل برنج

 همانطور که می دانید برنج رطوبت محیط را به خود جذب می کند، پس باید از ظرف برای نگهداری آن استفاده شود که این اتفاق نیفتد. سطل مخصوص برنج در این سرویس ها دارای ویژگی رطوبت گیر می باشد و برنج در آن به هیچ عنوان خیس نخواهد شد. برخی از این سطل ها دارای پیمانه و برخی دیگر بدون پیمانه هستند.

خرید سرویس ادویه آشپزخانه

 این سرویس هم برای نگهداری ادویه جات مختلف کاربرد دارد و به راحتی می توانید انواع ادویه، نمک، فلفل و… را درون آن قرار دهید. برخی از آنها در قسمت جلوی آن ها سوراخ هایی تعبیه شده است که کار ریختن انواع ادویه را در غذا راحت می کند. معمولا این سرویس بر روی پایه یا استندی نگهداری می شود.

سطل نگهداری ماکارونی

هنگامی که می‌خواهید ماکارونی درست کنید، ممکن است متوجه شوید که بسته ماکارونی برای دو نفر خیلی زیاد است. در این صورت، اگر آن را در فضای باز قرار دهید، ممکن است آلودگی داشته باشد و برای سلامتی ضرربار شود. بنابراین، راه‌حل مناسب این است که ماکارونی را در یک سطل نگهداری مخصوص قرار داده و آن را دربسته کنید تا از آلودگی جلوگیری شود و به راحتی بتوانید آن را استفاده کنید.

سرویس ملاقه و کفگیر

شاید بتوان گفت یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در آشپزخانه، همین سرویس کفگیر و ملاقه میباشد که در این سرویس های آشپزخانه بر روی یک استند آویز می شوند. جنس دسته ی آن ها هم اغلب نسوز است. ظرف هایی برای قراردادن قند، چای و شکر در آنها: نام دیگر این ظروف پاسماوری می باشد، چرا که همواره در کنار سماور قرار دارند. به کمک این ظروف مقدمات آماده سازی چای همیشه در دسترستان خواهد بود.

خرید سرویس آشپزخانه

خرید سرویس آشپزخانه

تصویر ست خرید سرویس آشپزخانه تمام استیل

ترازو

اگر شیرینی‌پزی را دوست دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم لوازم آشپزخانه‌ای که دارای ترازو هستند را خریداری کنید. با استفاده از این ترازو، به راحتی می‌توانید انواع مواد غذایی را وزن کنید و اندازه دقیق هر ماده را بدست آورید. در بازار، این ترازوها به دو نوع دیجیتالی و عقربه‌ای موجود هستند. البته، قیمت سرویس با ترازوی دیجیتالی بیشتر است، که این موضوع طبیعی است.

سطل زباله

می توان گفت اکثر سرویس های آشپزخانه مجهز به سطل زباله هستند و به صورت پدالی که در قسمت پایین آنها تعبیه شده، باز و بسته می شوند.

سطل دستشویی

 برخی از سرویس های آشپزخانه در بازار موجود هستند که سطل دستشویی هم دارند. ظاهر این سطل ها در اندازه و شکل سطل زباله است.

ظرفی برای نگهداری نان

غالبا نان در اثر رطوبت کپک می زند و تازگی خود را از دست می دهد. این ظروف رطوبت را به خود گرفته و مانع از ورود هوای مرطوب به داخل نان ها می شود. درب این ظرف ها یا به صورت کشویی و یا به صورت کرکره ای بسته خواهد شد.سرویس های پلاستیکی هم هستند که تعداد اقلام بالاتری دارند. و کامل تر هستند ولی خوب به زیبایی و شیک بودن سرویس های آشپزخانه بامبو و استیل و فلزی روکش دار نیستند.

 بهترین مارک خرید سرویس آشپزخانه

برند های مختلفی هستند که سرویس آشپزخانه تولید می کنند. اما از معروف ترین برند های آن میتوان به لوازم آشپزخانه امبیکو (embico)، لوازم آشپزخانه یونیک، خرید سرویس آشپزخانه ویکتوریا، لوازم آشپزخانه بی وی کی (B.V.K)، خرید سرویس آشپزخانه آرتیتسون و … اشاره کرد که به صورت تخصصی در تولید سرویس های آشپزخانه با کیفیت عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *