اخبار و مقالات

معرفی برند فیسلر

برند فیسلر

معرفی برند فیسلر

برند فیسلر به عنوان بزرگ ترین کارخانه وسایل خانه و آشپزخانه، 165 سال پیش (1845) بوسیله کارل فیلیپ فیسلر در آلمان پایه گذاری شد. تجارت خانوادگی او از سالها پیش تاکنون ادامه پیدا کرده است. و امروزه در هفتاد کشور دنیا نمایندگی دارد. جالب است بدانید در دنیا هر سه ثانیه یکبار یک محصول از برند جهانی برند فیسلر خریداری می گردد.

برند فیسلر در ابتدا کسب وکار خود را در حوزه لوله کشی و اتصالات آغاز نمود. ولی مدتی بعد فیلد کاری خود را به آشپزخانه تغییر داد. و تمرکز خود را به قابلمه و ماهی تابه اختصاص داد. و در سال 1953 توانست اولین زودپز با چندین دریچه کنترل را تولید نماید.

ماهی تابه های سرامیکی فیسلر

ماهی تابه های سرامیکی برند فیسلر، با پوشش سرامیکی نچسب داخلی خود راحت و در عین حال بسیار مقاوم می باشند. این نوع از ماهی تابه ها تا دمای 400 درجه سلسیوس مقاوم بوده و ضد خش می باشند. حتی ابزار آلات فلزی آشپزخانه مانند کارد نمی تواند به این ماهی تابه آسیبی وارد سازد. این ماهی تابه برای قرار گیری روی حرارت های بسیار بالا ساخته شده است. داخل آن مقیاس اندازه گیری برای آشپزی دقیق تر تعبیه گردیده است.

تاریخچه

برند فیسلر، یک برند لوازم آشپزخانه است که کار خود را از سال ۱۸۴۵ در آلمان آغاز کرده است. آقای فیلیپ فیسلر موسسه برند فیسلر در سال ۱۸۴۵ فروشگاه لوله کشی خود را به کارخانه لوازم آشپزخانه و پخت و پز تغییر داد. یکی از شعارهای همیشگی این برند خلاقیت در کنار کیفیت است. برگرفته از لذت و شوق در پخت و پز می باشد و این ارمغان است که این برند برای مصرف کنندگان خود دارد.

 برند فیسلر در سال ۱۹۲۰ اقدام به تولید ظروف آلومینیومی برای اجاق های الکتریکی کرد که در آن زمان یک نوآوری بوده است. خلاقیت این برند در اینجا محدود نشده است و این برند در سال ۱۹۵۰ زودپز های با ویژگی استفاده چند منظوره را اختراع نمود. برند فیسلر در سال ۱۹۸۰ نیز تولید قابلمه از استیل ضد زنگ با دستگیره فلزی نارسایی گرما را آغاز کرد.  این برند در سال ۲۰۰۷ به عنوان سوپر برند در چهل کشور دنیا انتخاب شد.

برند فیسلر

کیفیت فیسلر

تمامی محصولات فیسلر از مواد با کیفیت بالا از جمله فولاد ضدزنگ 10/18 آلمان و تحت یک سیستم کنترل کیفیت ساخته می شوند. این مواد همراه با مهندسی دقیق آلمانی با قابلیت های خاص خود محصولی با طول عمر زیاد و همراه با رضایت کامل مشتری تولید می گردند.

زودپز 4.5 لیتر فیسلر

برند فیسلر به عنوان بزرگ‌ ترین کارخانه وسایل خانه و آشپزخانه، ۱۶۵ سال پیش (۱۸۴۵) بوسیله کارل فیلیپ فیسلر در آلمان پایه گذاری شد. تجارت خانوادگی او از سال‌ ها پیش تاکنون ادامه یافته است و امروزه در هفتاد کشور دنیا نمایندگی دارد .جالب است بدانید در دنیا هر سه ثانیه یکبار یک محصول از برند جهانی فیسلر خریداری می‌ گردد.

زودپز 4.5 لیتر فیسلر مدل ویتاویت رفاه یکی از مدل‌ های سری ویتاویت رفاه است که با طراحی زیبا و امنیت خیلی بالا بوسیله این شرکت تولید گردیده است. همانطور که می‌ دانید امنیت کار با دستگاه زودپز مساله خیلی مهمی می باشد که در تمام دنیا مصرف‌ کنندگان به عنوان یک پارامتر مهم درنظر می‌ گیرند. زودپز فیسلر جزو یکی از امن‌ ترین زودپز‌های تولید شده در کل جهان می باشد که با تجربه‌ ای حدود 165 سال تولید لوازم خانه و آشپزخانه خیال هر کاربری را از استفاده از زودپز راحت نموده است.

ویژگی زودپز 4.5 لیتر

حجم فشار تولید شده در این زودپز 150 کیلو پاسکال است که در مقایسه با زودپزهای معتبر دیگر بیشتر می باشد. از این رو سرعت پخت در زودپز فیسلر بالاتر از سرعت پخت در زودپزهای دیگر است. پس می‌ توان نتیجه گرفت که زمان کم تری از شما گرفته خواهد شد و هرچه قدر سرعت پخت بالاتر باشد ویتامین‌ های مواد غذایی بیشتر حفظ خواهد شد.

بر‌ روی در زودپز انتخاب‌ گری وجود دارد که می‌ توانید میزان فشار حبس شده داخل زودپز را کنترل کنید. به این صورت که بر اساس دفترچه راهنما برای یک سری از مواد غذایی بر روی بخش یک و برای مواد غذایی دیگر بر روی بخش دو قابل تنظیم خواهد بود. این زودپز از استیل 10/18 ساخته شده که بهترین و مرغوب ترین کیفیت استیل را دارد. در این مدل از زودپز فیسلر مراحل پخت بصورت خطوط رنگی (‌زرد – سبز – قرمز‌) مشخص گردیده است که این امکان را به کاربر می‌ دهد که در زمان نیاز میزان حرارت زیر زودپز را تغییر دهد.

برند فیسلر

قابلمه فیسلر 3.2 لیتر سایز 20

کیفیت تراز اول، طراحی خیلی زیبا و طیف وسیع ویژگی های کاربردی، قابلیت اصلی قابلمه های سری Solea محسوب می گردد. شرکت فیسلر با ارائه ی طرحی نو و منحصر بفرد و اضافه کردن امکاناتی هوشمند به این سری از قابلمه ها، محصولی تمام عیار را به وجود آورده است.

ویژگی های قابلمه فیسلر 3.2 لیتر سایز 20

قطر 20 سانتی متر، ظرفیت 3.2 لیتر، جنس استیل ضد زنگ 18/10،جنس دستگیره استیل ضد زنگ، دستگیره محافظ گرما، جنس درب شیشه ای، درب کیپ شونده، دارای لبه های گرد، قابل استفاده در فر، قابلیت شست و شو با ماشین ظرفشویی، سطح داخلی مدرج، کشور سازنده آلمان می باشد.

 محصولات و خدمات

برند فیسلر یکی از برندهای محبوب اروپایی در بازار ایران می باشد که بیش از یک دهه است که در بازار ایران حضور دارد. کیفیت طراحی زیبا سه بعدی آسان و خدمات بعد از فروش قوی از ویژگی های متمایز کننده این برند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *