اخبار و مقالات

دستگاه خلال کن

دستگاه-خلال-کن

دستگاه خلال کن چیست؟

دستگاه خلال کن صنعتی کاربرد بسیدر صنایع غذایی رستوران‌ها، مراکز توزیع غذا و حتی سوپرمارکت و هایپر مارکت ها دارد. با استفاده از دسـتگاه خلال کن صنعتی می‌ توان انواع مواد غذایی را به آسانی و با کم ترین زمان خلال نمود. علاوه بر این تولید خلال هایی بظور کامل یکسان و کارکرد ایمن نیز جزو دیگر مزیت های استفاده از دستگاه خلـال کن صنعتی می باشد.

فواید استفاده از دستـگاه خلال کـن صنعتی

حتما بارها با این مسئله روبرو شده اید که نیاز دارید برخی مواد غذایی را خلـال نمایید. اما با دست هیچ زمان نمی توان خلال های یک دستی درست نمود. به همین دلیل استفاده از دستگاه خـلال کن صنعتی می تواند خیلی مورد توجه شما قرار می گیرد.

این دستگاه خلال کن صنعتی می تواند به شما یاری نماید تا انواع میوه ها، سبزیجات، گوشت ها و… را خلال نمایید. یکی از این دستگاه ها مخصوص خلال کردن سیب زمینی می باشد.

ویژگی های دستگاه خلال کـن صنعتی سیب زمینی

این دستگاه خلـال کن صنعتی مخصوص سیب زمینی می باشد. اما علاوه بر سیب زمینی می توانید انواع محصولات، میوه ها و سبزیجات، سیب زمینی های شیرین را نیز خلـال نمایید. مزاییت های استفاده از دستـگاه خلـال کـن صنعتی در این مورد است که شما با استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی می توانید به راحتی سیب زمینی خلال نمایید. کاری که خیلی وقت گیر نباشد. با استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی همیشه خلال ها تمیز تر و سالم تر بدست می آیند.

شما حتی می توانید بوسیله استفاده از دستگاه خـلال کن صنعتی در هر اندازه ای که لازم باشد اقدام به خلال کردن مواد غذایی خود نمایید. برخی مواد غذایی نیاز به برش های گوناگون دارند و شما در کم ترین زمان ممکن با صرف کم ترین هزینه به این مهم دست پیدا می کند.

دستگاه خلال کن صنعتی اغلب می تواند با راندمان بالا اقدام به خلال کردن مواد غذایی مورد نیاز شما کند. برای مثال 600 کیلو گرم در ساعت می تواند سیب زمینی خلال نماید. علاوه بر سیب زمینی در مورد خلال نمودن هویج، خیار، پیاز، سیب زمینی شیرین را نیز با سرعت بالا و بازده بالا خلال می نماید.

دستگاه-خلال-کن

مزایای استفاده از دستگاه خلال کـن صنعتی

1. اولین مزیت استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی، خلال کردن انواع مختلف سبزیجات بدون هیچگونه خسارتی است.

2. به آسانی و بدون نیاز به فرایند دیگر می توانید هر چه زودتر خلال های سیب زمینی با اين دستگاه را سرخ نمایید.

3. استفاده از این دستگاه خلال کن صنعتی در ابعاد بزرگ، اغلب در کارخانه ها و تولید کنندهای مواد غذایی دارای محبوبیت بالایی است.

4. دستگاه خلال کن صنعتی در انواع گوناگونی تولید می گردد. اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی.

دستگاه خلـال کن صنعتی اتوماتیک

همانگونه که از نام این دستگاه های خـلال کن مشخص می باشد، دستگاه های تمام اتوماتیک می باشند. بدون نیاز به کمک عملیات خلال کردن را انجام می دهند. اغلب از این سری دستگاه ها در ابعاد بزرگ و در کارخانجات به کار می رود. این دستگاه خلال کن صنعتی به آسانی می تواند گوشت را با ضخامت 15-0 میلیمتر برش دهد.

موتور تهویه دستگاههای اتوماتیک مساوی با 220 ولت می باشند. تیغه های حرفه ای بر روی این دستگاه ها نصب شده اند. علاوه بر آن دستگاه خلال کن صنعتی اتوماتیک دارای تیز کننده ثابت بر روی تیغه هستند. به منظور که نیازی به تیز کردن تیغه، آن را از دستگاه خارج کنید.

برخی از این دستگاه ها دارای بشقاب مخصوص برش دهنده گوشت هستند که می تواند به راحتی باز شود. تا تمیز نموده و مجددا مورد استفاده قرار گیرد. از همه مهمتر این دستگاه ها دارای دستگیره ای برای برش دقیق هستند. نیازی به تنظیم نمودن این دسته ها نخواهد بود.

دستگاه-خلال-کن

دسـتگاه خلال کن نیمه اتوماتیک

این دستگاه ها باید برای انجام عملیات خلال کن، میوه، سبزیجات و گوشت را درون آن فشار داد. این دستگاه ها دارای دو دسته متحرک و دسته ثابت هستند. در خلال کن صنعتی نیمه اتوماتیک به راحتی می تواند ضخامت برش ها را تنظیم نمود.برخی از این دستگاه ها دارای طراحی کج هستند و با سرعت و کیفیت بالا اقدام به برش دهی می کنند. این دستگاه های نیمه اتوماتیک دارای حفره های خروجی مخصوص جهت خارج نمودن خلال ها هستند. به راحتی می توان دستگاه خلال کن صنعتی نیمه اتوماتیک را نگهداری و تمیز نمود.

دستگـاه های نیمه اتوماتیک معمولا نسبت به دستگاه های اتوماتیک از سرو صدای کمتری برخوردار هستند. پس استفاده از این سری دستگاه ها در منزل می تواند مناسب باشد.

دسـتگاه های خلال کن صنعتی مخصوص فست فود ها

بعضی از این دستگاه خـلال کن صنعتی در فست فودی ها به کار می برند. و سریع و راحت تکه های گوشت را برای تهیه استیک برش میزنند. انواع سیب زمینی، سبزیجات، خیار را بوسیله این دستگاه ها خلال می نمایند. در نتیجه وجود یکی از این دستگاه ها در هر فست فودی نیاز است.

با استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی به آسانی می توانید کسب و کار خود را رونق دهید. به این دلیل که سرعت عمل و کیفیت در کار، تمیزی و سالم بودن مواد غذایی در هر رستوران و فست فودی از جمله اصلی ترین معیار های یک محیط مناسب به محسوب می شود.

استفاده از دستگاه خلال کن صنعتی به شما یاری می کند تا خیلی راحت اقدام به خلال کردن مواد غذایی خود کنید. بدون اینکه نیاز داشته باشید از دست خود استفاده کنید. برش ها در اندازه های استاندارد و یک دست در اختیار شما قرار می گیرد.

انواع خلـال کن صنعتی

علاوه بر دستگاه های خـلال کن، دستگاه خـلال کـن صنعتی مخصوص میوه جات نیز در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها میوه ها را در ابعاد گوناگون برش می نمایند. استفاده از این دستگاه جهت خلال کردن کیوی، سیب، لیمو، نارنگی و دیگر میوه ها و سبزیجات به کار می رود.

دستگاه خلال کن صنعتی اغلب دارای تیغه های قابل تعویض می باشند. این تعویض تیغه ها می تواند مزایای خیلی زیادی در بر داشته باشد. برای مثال شما می توانید با تعویض تیغه ها برش ها و خلال های مورد نظرتان را در اندازه های گوناگون تهیه کنید.

یکی دیگر از مزیت های قابل تعویض بودن تیغه ها، در تیز کردن آن ها است. هنگامی که حس کردید دستـگاه خلـال کن صنعتی شما دیگر به خوبی قادر به برش زدن مواد غذایی شما نیست، می توانید تیغه ها را جدا نموده و بعد از تیز کردن دوباره مورد استفاده قرار دهید.

شما به آسانی می توانید با استفاده از دستگاه خـلال کن صنعتی روند آماده سازی مواد غذایی خود را به شکل چشمگیری بکاهید. در کم ترین زمان و بدون نیاز به صرف هزینه های زایاد، غذای مورد نظر خود را آماده کنید.

دستگاه خلال کن صنعتی در مدل های گوناگونی طراحی گردیده که با توجه به نیازهای خود می توانید مدل مناسب را انتخاب نمایید. تفاوت اصلی این مدلها اغلب در توان تولید خلال (بر حسب کیلوگرم در ساعت) می باشد.

دستگاه خلال کن صنعتیدستگاه خلال کن صنعتی کاربرد زیادی در رستوران ها و شرکت های تولید کننده مواد غذایی دارد. کاربرد این دستگاه ها از این لحاظ زیاد است که برای خلال کردن و قطعه کردن انواع گوناگونی از مواد غذایی به کار برده می شود. به عنوان  مثال در رستوران ها از دسـتگاه خلال کن صنعتی جهت خلال کردن انواع سبزیجات، صیفی‌ جات و میوه‌جات به کار می رود. از دستـگاه خلـال کن صنعتی حتی جهت خلـال کردن سیب زمینی و تهیه انواع سیب زمینی سرخ کرده هم می توان به کار برد. در نتیجه با داشتن دستگاه خلال کن صنعتی را می توان دستگاهی چند منظوره و پرکاربرد در اختیار داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *