اخبار و مقالات

تاریخچه برند تفال

برند تفال

معرفی برند تفال

برند تفال در سال 1950 توسط مارک گروگوایر در کشور فرانسه تأسیس گردید. احتمالا برای شما هم جالب باشد بدانید که این برند محبوب چگونه تأسیس‌ گردیده است؟ در حقیقت مارک گروگوایر متوجه شد که همسر او به‌ ندرت قادر به جدا ساختن مواد غذایی چسبیده به قابلمه‌ ها و ماهیتابه‌ ها است. این موضوع موجب شد تا فکر تولید محصولات و لوازم‌خانگی در سر او ایجاد شود که کفه آن‌ ها به‌ صورت نچسب باشد تا دیگر این مشکلات برای خانم‌ ها و آشپزها ایجاد نگردد. تولید ظروف نچسب در صنعت بازار لوازم‌خانگی انقلاب بزرگی ایجاد نمود و روی آشپزی تأثیر خیلی زیادی داشته است.

آزمایش‌ های خیلی زیادی بوسیله مارک گروگوایر صورت گرفت تا در سال 1954 قادر به ساخت و تولید نخستین تابه نچسب شد. از این‌ رو بعد از سالها تلاش در سال 1956 گروگوایر توانست نخستین کارخانه ظروف نچسب را راه‌ اندازی کند. این کارخانه با نام برند تجاری تفال و در حومه کشور پاریس ثبت گردید و در سال نخست فعالیت خود حدود 100 نمونه از تابه‌ های نچسب را تولید نمود.

کیفیت محصولات برند تفال

بعد از اینکه به این سوال که تفال ساخت کجا است پاسخ دادیم بهتر است به دنبال یافتن پاسخ مناسب برای این سؤال باشیم که کیفیت محصولات  برند تفال چگونه می باشد؟ تفال از ترکیب نام‌ های تفلون و آلومینیوم بر گرفته شده است. یکی از برترین و بهترین تولید کننده‌ های لوازم برقی و غیر برقی در دنیا برند تفال می باشد. برای این برند بیش از هزاران کارمند مشغول خدمات‌ رسانی می باشند. انواع محصولات تفال با کیفیت عالی روانه بازار شده‌ اند تا از این راه بتوانند نظر مشتریان و اعتماد آنان به خود جلب نمایند. هدف اصلی این برند در واقع افزایش کیفیت محصولات همراه با افزایش تنوع در آن‌ ها می باشد.

با توجه به بررسی‌ های انجام‌ گرفته خیلی از افراد که لوازم‌ خانگی برند تـفال را خریداری می‌ نمایند از خرید خود راضی می باشند و حتی خرید آن را نیز به سایر افراد پیشنهاد داده‌ اند که نمایانگر کیفیت بالای محصولات این برند می باشد.

تفال

تفـال ساخت چین

همانگونه که بیان شد محبوبیت لوازم‌خانگی برند تفال خیلی زیاد است بایستی عنوان کنیم که محبوبیت تفال جهانی می باشد از این‌ رو انواع محصولات برند تفال به دیگر کشورهای بزرگ شامل آمریکا، انگلیس، کره، ایتالیا، امارات، ژاپن، آلمان و هلند صادر می‌ شوند.

از آنجا که قطعات محصولات این شرکت در کشور چین به همدیگر متصل می‌ گردند بعضی از افراد بر این باورند که لوازم‌خانگی برند تفال ساخت کشور چین است.

گارانتی لوازم‌خانگی تفال

شرایط استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش لوازم‌خانگی برند تفال شامل موارد زیر می باشد:

  • تنها زودپزهایی که کارت ضمانت‌ نامه را دارند می‌ توانند از خدمات پس از فروش این شرکت به کار ببرند.
  • جهت ارائه خدمات پس از فروش همراه داشتن کارت ضمانت ضروری می باشد.
  • ارائه کارت ضمانت در زمان مراجعه به مراکز سرویس و خدمات پس از فروش تفال الزامی می باشد.
  • فقط مراکز سرویس مجاز تفال این اجازه را دارند تا خدمات سرویس محصولات تحت ضمانت را ارائه دهند و در صورت ایجاد تغییر و یا تعمیر محصولات بوسیله سرویس‌ کاران غیر مجاز و مصرف‌ کننده برگ گارانتی این محصولات باطل خواهد گردید. و نمایندگی‌ های این مارک در داخل کشور در قبال خطرات احتمالی آن هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارند. این نکته را به یاد داشته داشته باشید که عدم استفاده صحیح از این محصولات شامل ارائه خدمات نخواهد شد.

تفال

  • در هنگام استفاده از تایمر زودپز نیز بایستی این نکته را به یاد داشته باشید که در زمان شستشو تایمر از دستگاه بایستی جدا شود. در هنگام پخت‌ و پز برای عدم نفوذ بخار در دستگاه بعد از آن که نخستین بوق به صدا درآمد تایمر از دستگاه بایستی جدا شود.
  • گارانتی ظروف از زمان فاکتور خرید به مدت یکسال می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که همراه داشتن فاکتور خرید در زمان دریافت خدمات الزامی میباشد در غیر این صورت هیچ‌ گونه خدماتی ارائه نخواهد گردید.
  • دیگ زودپز تا 10 سال در مقابل انواع آسیب یا ایرادات در ساختار فلزی و دیگر قطعات درب به مدت یک سال دارای ضمانت و گارانتی می باشد. نا گفته نماند که قطعات مصرفی زودپز مانند لاستیک دور درب شامل گارانتی نمی‌ گردد.

معرفی محصولات شرکت تفـال

تفال به‌ عنوان مخترع ظروف نچسب علاوه بر ظروف آشپزی از جمله زودپز و سرخ‌ کن لوازم و تجهیزات کوچک خانگی را نیز تولید می‌ نماید. بیشتر محصولات تفال در گروه غذا و نوشیدنی سازها قرار می‌ گیرند. انواع محصولات تفال شامل موارد زیر می باشند:

بخارپز قهوه ساز مخلوط‌ کن
سرخ‌کن آبمیوه گیری همزن برقی
زودپز کتری برقی گوشت‌ کوب
پلوپز اتو بخارگر
ساندویچ ساز چرخ‌ گوشت آب مرکبات گیری
توستر ترازو اتو مخزن دار
چای‌ساز خردکن سالاد ساز

محصولات تفال علاوه بر ایران در اروپا و آمریکا نیز دارای طرفداران خاصی است. برای خرید محصولات تفال به‌ صورت آنلاین می‌ توانید روی به فروشگاه لوازم خانگی اخوان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *